Co je to BMI?

BMI (z anglického body mass index), neboli index tělesné hmotnosti, se používá k vyjádření výživového stavu u dospělých nad 20 let věku. Je pouze orientační, ale dá vám představu o o tom, v jakém pásmu se nachází vaše hmotnost a jaká jsou vaše zdravotní rizika.

Změřte si
orientačně své BMI.

Jsem
Označte Vaše pohlaví.
Měřím
165
Vážím
60
A je mi krásných
35

Vaše BMI je 18.7.

Podle klasifikace BMI Světové zdravotnické organizace je vaše hmotnost příliš nízká.

Doporučujeme vaši hmotnost zvýšit. Náš osobní kouč vám může pomoci.

Podváha s sebou nese některá zdravotní rizika. Mezi nejčastější patří osteoporóza, oslabení imunitního systému nebo rozhození hladiny hormonů v těle a narušení cyklu u žen.

Řešením je nutričně vyvážená strava spolu s vhodnou pohybovou aktivitou a dodržováním zásad zdravého životního stylu. U stravy je důležité dbát na pravidelnost a pestrost jídel. Zároveň je potřeba hlídat, aby byl energetický příjem vyšší než jeho výdej. Pamatujte, že změna postavy by měla postupovat pozvolně, aby nedocházelo k přetěžování organismu. Je vědecky dokázáno, že nejlepším způsobem k dlouhodobému udržení zdravého životního stylu je budování zvyků.

Ve FITJOY se o vás postará tým vysoce kvalifikovaných specialistů, kteří vám pomůžou vyhodnotit do podrobna váš stav a nastaví efektivní plán jak dosáhnout vašich cílů.

Zpět Získat program Jen za 450 Kč / měsíc.

Vaše BMI je 18.7.

Skvěle! Vaše BMI je na zdravé úrovni. Každý může svůj životní styl posunout na další úroveň. Naši kvalifikovaní poradci vám pomůžou vybudovat zdravé návyky pro zdravý život.

Vyzkoušejte svůj program na míru plný inspirativních receptů a cvičení s podporou osobního kouče.

Zpět Získat program Jen za 450 Kč / měsíc.

Vaše BMI je 18.7.

Podle klasifikace BMI Světové zdravotnické organizace máte nadváhu. Vaše hmotnost představuje zvýšené zdravotní riziko, které lze výrazně snížit redukcí hmotnosti.

Doporučujeme náš program s konzultacemi osobního kouče.

Nadváha zvyšuje riziko civilizačních chorob a zkracuje délku života. Mezi nejčastější zdravotní komplikace patří srdeční onemocnění, cukrovka 2. typu, hypertenze, mrtvice nebo osteoporóza. Dobrá zpráva je, že správnou životosprávou můžete tato rizika dramaticky snížit a zlepšit kvalitu vašeho života.

Nejlepším způsobem, jak nadváze předcházet, je dodržovat zásady zdravého životního stylu a postupně začleňovat zdravé návyky do každodenní rutiny. Nezapomeňte, že je důležité zvolit správné tempo hubnutí, aby nedocházelo k přetěžování organismu. To závisí především na nastavení vhodného poměru energetického příjmu a výdeje a skladbě jídelníčku. Při tom je třeba dbát, aby energetický příjem neklesl pod bazální metabolismus, což je minimální množství energie potřebné pro správný chod těla a životních funkcí.

Všechno to zní jednoduše, ale jak mám správně nastavit svůj režim, co mám jíst a jak mám cvičit? S tím vám může pomoci náš kvalifikovaný poradce a online program na míru.

Zpět Získat program Jen za 450 Kč / měsíc.

Vaše BMI je 18.7.

Podle klasifikace BMI Světové zdravotnické organizace máte obezitu. Vaše hmotnost představuje vážné zdravotní riziko, které lze výrazně snížit redukcí hmotnosti.

Doporučujeme náš program s konzultacemi osobního kouče.

Obezita výrazně zvyšuje riziko civilizačních chorob a zkracuje délku života. Mezi nejčastější zdravotní komplikace patří srdeční onemocnění, cukrovka 2. typu, hypertenze, mrtvice nebo osteoporóza. Dobrá zpráva je, že správnou životosprávou můžete tato rizika dramaticky snížit a zlepšit kvalitu vašeho života.

Nejlepším způsobem, jak obezitě předcházet, je dodržovat zásady zdravého životního stylu a postupně začleňovat zdravé návyky do každodenní rutiny. Nezapomeňte, že je důležité zvolit správné tempo hubnutí, aby nedocházelo k přetěžování organismu. To závisí především na nastavení vhodného poměru energetického příjmu a výdeje a skladbě jídelníčku. Při tom je třeba dbát, aby energetický příjem neklesl pod bazální metabolismus, což je minimální množství energie potřebné pro správný chod těla a životních funkcí.

Všechno to zní jednoduše, ale jak mám správně nastavit svůj režim, co mám jíst a jak mám cvičit? S tím vám může pomoci náš kvalifikovaný poradce a online program na míru.

Zpět Získat program Jen za 450 Kč / měsíc.
FITJOY Kdo jsme a co poskytujeme?
Plně přizpůsobený program.

Náš program je přizpůsobený každé klientce na míru. To přispívá k jeho vysoké úspěšnosti. Najdete v něm jídelníček na každý den, doporučené cvičení a systém budování zdravých návyků.

Každodenní přístup k odborné konzultaci.

Získáte podporu vašeho kouče na každém kroku. Ať už jde o rady, pomoc při překonání pokušení nebo systematické budování zvyků, máte na koho se obrátit.

Jídelníček, který chutná skvěle.

Jídlo je základ. V jídelníčku najdete stovky vynikajících receptů světové kuchyně od nás i od českých blogerek. Vše přizpůsobené vašim požadavkům a cílům.

Přizpůsobující se cvičení.

Vaše kondice bude růst a s ní se bude vyvíjet i obtížnost cvičení. Vždy vám doporučíme ten správný trénink. Odpočinout si můžete u jógy nebo strečinku.

Co o nás říkají klientky?

Adéla Gondíková Herečka a moderátorka

FITJOY je super, určitě ho vyzkoušejte! Najdete v něm spoustu receptů a cvičení, mimochodem i se mnou :). Při natáčení jsem se pořádně zapotila. Tak jestli si troufnete, zkuste si se mnou zacvičit.

Iveta Šťastná Managerka na benzině

FITJOY mě nadchlo od prvního dne. Než jsem začala, tak jsem sama zhubla 32 kilo. Minulý rok jsem ale měla problémy v osobním životě a dost mě to vzalo. Ztratila jsem motivaci a vůli starat se o sebe. Teď jím pravidelně a zdravě, cvičím 3 krát týdně a hlavně jsem našla radost ze života. Dělám spoustu aktivit, co mě baví. Cvičím s FITJOY, mám ráda chůzi, procházky, běh nebo plavání. Také odpočinek je důležitý, to mi terapeutka vždy připomínala. Váhu si držím a zhubla jsem další centimetry. Děkuji FITJOY, že mě pomohli vrátit se zpět, mít se ráda a starat se o své tělo, protože to je jediné místo kde musím žít...To je motto od Vás. Takže to není jen o váze a centimetrech, ale i o tom jak člověk myslí, jak se cítí a jak mu je. Já se cítím fajn i s pár kilo navíc a věřím, že i ty mě už brzo opustí! Děkuji Vám!

Lucie Kocová Učitelka

FITJOY mi nejvíce pomohlo v začátcích, a to hlavně s disciplínou. Těšila jsem se na pravidelné konzultace s terapeutkou a věděla, že bude chtít slyšet o mém pokroku. Motivovalo mě to dodržovat režim a zaznamenávat si výsledky. Terapeutka mi vždy dala spoustu nových informací a hlavně podporu a motivaci pokračovat dále. Kromě toho jsem získala spoustu nových jednoduchých receptů, hlavně na večeře.

Získejte členství FITJOY ještě dnes!Máte otázky? Napište nám.

Získat program